နန္းခင္ေဇယ်ာရဲ႕ အိုက္တင္အေပၚ ခန္႔စည္သူရဲ႕သံုးသပ္ခ်က္

ပုိ႔စ္တင္ခ်ိန္ - 11/21/2013 04:24:00 PM


ခန္႔စည္သူက “အက္တိုးပစ္ အပ်ဳိစင္” ဆိုတဲ့ ဇာတ္ကား ကို နန္းခင္ေဇ ယ်ာ၊ ဒါ႐ိုက္တာ ၫြန္႔ျမန္မာ ညီညီေအာင္ တု႔ိနဲ႔ ႐ိုက္ကူးေနပါတယ္။ ဇာတ္ကားမွာ နန္းခင္ေဇယ်ာ ကို တစ္ ဆင္းန္ ခ်င္းစီ စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ ႐ိုက္ ကူးေနသလို ဒီဇာတ္က မင္းသမီး ဇာတ္ လည္း ျဖစ္တာေၾကာင့္ ႐ိုက္ကူးမႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမးၾကည့္ျဖစ္ေတာ့..

“ဒီဇာတ္ကုိ တအားႀကဳိက္ခဲ့တာ။ မင္းသား ဇာတ္မွ၊ မင္းသမီး ဇာတ္မွ မဟုတ္ဘူး။ ပရိသတ္ အတြက္ တကယ္ကို အျမင္ဆန္း တဲ့ ဇာတ္ေလး ဆိုရင္လည္း မင္းသားဇာတ္ မ ဟုတ္ လည္း ႐ိုက္မွာပါပဲ။ ႐ိုက္ရင္း နဲ႔ေတာင္ အရင္က ကိုညီေအာင္ရယ္၊ မခုိင္ ႀကီးရယ္ တို႔နဲ႔ ႐ုိက္ခဲ့တုန္းက အခ်ိန္ကို သတိရမိတယ္။ ကိုယ့္ အလွည့္တုန္း ကလည္း တစ္ ကတ္ခ်င္း စီကို ေသခ်ာ သင္ေပးၿပီး စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ ႐ိုက္ေပး ခဲ့ၾကတာေလ။ ဒီလုိပဲ အခု နန္းခင္ ေဇယ်ာ ကလည္း အသစ္ ဆိုေတာ့ ဒီလိုပဲ လက္တြဲေခၚ ရတာေပါ့။

ကိုညီေအာင္ နဲ႔လည္း မဆံုျဖစ္တာ ၾကာၿပီ။ သူ႔ပံုစံ ကလည္း ကိုယ္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ စလုပ္တဲ့ အခ်ိန္တုန္းက ပံုစံ အတိုင္းပါပဲ။ နန္းခင္ေဇယ်ာ ကို တစ္ကတ္ ခ်င္းစီ သင္ေပးေန တာေတြ႕ ရတယ္။ ပရိသတ္က ဒီလို ဇာတ္မ်ဳိး ေလး ႀကဳိက္မယ္ ထင္ပါတယ္။ အဓိကက သူႀကဳိးစားဖို႔ပဲ လိုပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕စိတ္ ကလည္း စိတ္ပ်က္သြားတာ မ်ဳိးမျဖစ္ဘဲ ႀကဳိးစားခ်င္ စိတ္ တစ္ခုတည္း နဲ႔တင္ ခ်ီးက်ဴးဖို႔ ေကာင္းပါတယ္” လုိ႔ ေျပာျပပါတယ္။ အကယ္ဒမီ လည္း နီးလာၿပီ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ အကယ္ဒမီ ဇာတ္ကားေတြ နဲ႔ ပတ္ သက္ ၿပီး ခန္႔စည္သူ ကိုေမးၾကည့္ျဖစ္ခဲ့ေတာ့

“အကယ္ဒမီရဲ႕ သေဘာ သဘာဝ က ပရိသတ္ရဲ႕ အျမင္နဲ႔ အႏုပညာ သမားအျမင္ ကလည္း ကြာတယ္။ ဥပမာ- မင္းသမီး ႏွစ္ေယာက္ အၿပဳိင္ ျဖစ္ေနၿပီ။ ႏွစ္ေယာက္ စလံုး ကလည္း အုိက္တင္ ေကာင္းတယ္၊ အကယ္ဒမီ ရႏုိင္တယ္။ တစ္ေယာက္က ကေန႔ တအား နာမည္ႀကီးတယ္။ ေနာက္တစ္ ေယာက္ က အဲဒီေလာက္ မဟုတ္ေတာ့ေပ မယ့္ အုိက္တင္ ေကာင္းတယ္။ အခု ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ပရိသတ္ ကိုေမးရင္ လက္ရွိ သူတုိ႔ၾကည့္ ေနတဲ့သူကို ခ်စ္ၿပီး ရေစခ်င္တယ္။ ဟိုတစ္ ေယာက္က ညံ့လုိ႔လား ဆိုေတာ့ မဟုတ္ဘူး။

Generation အေဟာင္း ျဖစ္သြားေတာ့ မၾကည့္ျဖစ္တာ။ ေနာက္ ေခါက္႐ိုး က်ဳိးေနတာက ဒီကား အကယ္ မီ ရႏုိင္တယ္ဆိုေတာ့ ဟိုကား မေကာင္း လုိ႔ လားေမးေတာ့ ေကာင္းတယ္။ ဒါေပမဲ့ အကယ္ဒမီ ေဘာင္ မဝင္လုိ႔ လုိ႔ ေျပာတယ္။ ဒီလို ကားေတြပဲ ေပးတာ မဟုတ္ဘူးလားတဲ့။ ဘယ္သူ ရႏုိင္လဲ ဆိုေတာ့ ေဘာင္ထဲက ေပး မွာလား၊ ေဘာင္အျပင္ က ေပးမွာ လား” လို႔ ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။

ေမမြန္ေမာင္
Popular Journal