ယူနီေဖာင္းပံုျပင္

ပုိ႔စ္တင္ခ်ိန္ - 4/08/2014 06:07:00 PM


‘‘ခုနစ္ေထြအက’’ ဟာ ျမန္မာ့ ႐ိုးရာ ကႀကိဳးကကြက္ေတြထဲမွာ လူႀကိဳက္ ေတာ္ေတာ္မ်ား လွတဲ့ အကပညာ တစ္မ်ဳိးပါ။ ကေခ်သည္ တစ္ေယာက္တည္းကေန အကနည္းနာ ခုနစ္ပါးကို နရီစည္း၀ါး အမ်ဳိးမ်ဳိး၊ တီးလံုး အသြယ္သြယ္နဲ႔ မရပ္မနား ေဖ်ာ္ေျဖကျပရတဲ့ သမားစဥ္ ပန္တ်ာ အႏုပညာတစ္ရပ္ ဖန္တီးအသံုးေတာ္ ခံရတာက လြယ္လင့္တကူ ကိစၥမွ မဟုတ္တဲ့ဟာကိုး။

တကယ္ေတာ့ ခုနစ္ေထြအကဆိုတာ ေဇာ္က၊ ဘီလူးက၊ ေမ်ာက္က၊ ၀န္က၊ အိုးစည္က၊ ဒိုးပတ္က၊ စည္ေတာ္က ဆိုတဲ့ ကနည္းခုနစ္မ်ဳိးကို စကၡဳ ပသာဒမွာ အထပ္မရွိ၊ မ႐ိုးရ ေအာင္ တစ္ဆက္တစ္စပ္တည္း ေရာႁပြမ္းတင္ဆက္ထားတာလို႔ ဆိုရင္လည္း မမွားႏိုင္ပါဘူး။

ကြယ္လြန္သူ ႐ုပ္ရွင္မင္း သားႀကီး ၀င္ဦး ႐ိုက္ကူးထုတ္လုပ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့တဲ့ မႈန္ေရႊရည္ ႐ုပ္ ရွင္ဇာတ္ကားထဲမွာ စြယ္စံုရ႐ုပ္ ရွင္မင္းသမီးႀကီး ခင္ေလးေဆြက (ဂီတလုလင္ေမာင္ကိုကိုရဲ႕ သမီး) စႏၵာလင္းနဲ႔ ဇာတ္၀င္ခန္း တစ္ ေနရာမွာ အၿပိဳင္အဆိုင္ကျပခဲ့ ဖူးတာ အသက္ငါးဆယ္ေက်ာ္ တန္း စာဖတ္သူေတြဆို ၾကည့္႐ႈ ခံစားဖူးၾကလိမ့္မယ္လို႔ ေတြးထင္ မိပါရဲ႕။ ေဒၚခင္ေလးေဆြ ခုနစ္ ေထြအက ကျပတာကို ကေလး ႐ုပ္ရွင္သ႐ုပ္ေဆာင္ျဖစ္သူ စႏၵာ လင္း ေနာက္ကေန အတုခိုးၿပီး လိုက္ကေနပံုဟာ အဲဒီဇာတ္ကား ထဲက ထူးျခားေျပာင္ေျမာက္လြန္း လွတဲ့ ကင္မရာ႐ိုက္ခ်က္တစ္ရပ္ လို႔ ဆိုႏိုင္ေလာက္ပါရဲ႕။

မင္းသမီးတစ္လက္ဟာ အ ၀တ္အစားလဲလွယ္၀တ္ဆင္စရာ မလိုဘဲ ပဲြၾကည့္ပရိသတ္ေတြကို အကနဲ႔ ေနာက္ခံဂီတတို႔နဲ႔တင္ ညိႇဳ႕ယူဖမ္းစားၿပီး ခုနစ္ကိုယ္ခဲြ ထားသလို ႐ႈျမင္လာေအာင္ ဖန္ တီးႏိုင္စြမ္းရွိတဲ့ အႏုပညာအဆင့္ အတန္းက နိမ့္တာမွတ္လို႔။ ဒါေပ မဲ့ကြၽန္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကိုအရင္း အခ်ာနီးပါး ခင္မင္ရင္းႏွီးရသူ မိတ္ေဆြေလး တစ္ေယာက္က ေတာ့ လြန္ေလၿပီးခဲ့တဲ့ ၂၂ ႏွစ္ ၾကာ စစ္တပ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးကာလ တစ္ေလွ်ာက္လံုးမွာ ခုနစ္ကိုယ္ခဲြ ၿပီး သူတစ္ပါးမ်က္ခံုးေမြးေပၚ စႀကႍေလွ်ာက္ရင္း အသက္ေမြး ၀မ္းေက်ာင္းႏိုင္ခဲ့တာ ေဒၚခင္ေလး ေဆြတို႔၊ မစႏၵာလင္းတို႔ ၾကားသိ ၾကရရင္ အေကာင္းပကတိကေန လန္႔ဖ်ားဖ်ားသြားေလာက္မွာက က်ိန္းေသ။

ကာယကံရွင္ရဲ႕ မရွိမဲ့ရွိမဲ့ ဂုဏ္သိကၡာကို ေထာက္ထားလို႔ အမည္နာမ၊ ေနရပ္လိပ္စာေတြနဲ႔ တကြ အေသးစိတ္မေဖာ္ျပႏိုင္တာ ကို စာဖတ္သူအေပါင္းတို႔က ခႏၲီ စတရား လက္ကိုင္ထားၿပီး နား လည္ခြင့္လႊတ္ေပးၾကမယ္ ယူဆ ရပါတယ္။ အဲဒီအႏွီပုဂၢဳိလ္ေလးရဲ႕ ဧည့္ခန္းနံရံက အက်ႌခ်ိတ္မွာ တန္းစီခ်ိတ္ဆဲြထားတဲ့ ဒြါဒရာအ၀တ္တန္ဆာေတြကလည္း ဇာတ္မင္းသားတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဇာတ္စင္ေနာက္ဘက္ ယာယီအိပ္ခန္း ႀကိဳးတန္းေပၚက ဇာတ္၀င္ခန္းသံုး ၀တ္စံုေတြလို အမ်ဳိးမ်ဳိးအဖံုဖံုနဲ႔မို႔ မ်က္စိေနာက္ ေခါင္းမူးခ်င္စရာ။

ေကာ္လာ လည္ကတံုးလို႔ ေခၚေလ့ရွိတဲ့ လည္ပင္း႐ိုးရွင္း အက်ႌ၊ အစြန္းအထင္းမရွိ ျဖဴစင္ ေတာက္ေျပာင္ေနတဲ့ ေခါက္႐ိုး မပ်က္တိုက္ပံုအက်ႌ၊ စစ္ျပန္စစ္မႈ ထမ္းေဟာင္း၀တ္စံု အစိမ္းရင့္ ေရာင္ က်ဴးနစ္အက်ႌ၊ ေခ်ာက လက္ေရာင္ ၾကက္ေျခနီ အက်ႌနဲ႔ အျပာေရာင္အရန္ မီးသတ္တပ္ဖဲြ႕ တူညီ၀တ္စံု။ ယူနီေဖာင္းေလးမ်ဳိး နဲ႔။ ဟုတ္တယ္ေနာ္။ ခါနာတစ္ လုတ္အတြက္ ၀ါစာကမာ အား ထုတ္ရတဲ့ လုပ္ငန္းကိုင္ငန္းက လည္း ခုနစ္မ်ဳိး။ ခုနစ္ေထြမ်ား ေတာင္။ ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရးကေန ‘‘စိတ္ခ်လက္ခ်’’ အနားယူသြားၿပီ ျဖစ္တဲ့ ႏုိင္ငံေတာ္အႀကီးအကဲ ေဟာင္းႀကီး ကမကထျပဳ ဖဲြ႕စည္း တည္ေထာင္ခဲ့တဲ့ ‘‘လူမႈေရး’’ အ သင္းႀကီးရဲ႕ ရပ္ကြက္အလုပ္အမႈ ေဆာင္ေကာ္မတီအဖဲြ႕၀င္၊ ရပ္ ကြက္ အရန္မီးသတ္တပ္ဖဲြ႕မွာ အပြင့္သံုးေလးပြင့္ တပ္ဗိုလ္ႀကီး၊ ၿမိဳ႕နယ္ၾကက္ေျခနီတပ္စိတ္မွဴး၊ ၿမိဳ႕ နယ္ စစ္ျပန္စစ္မႈထမ္းေဟာင္း (ရာထူးမသိ)၊ နယ္ေျမခံ ေထာက္ လွမ္းေရးတပ္ဆြယ္မွဴးအတြက္ အမာခံသတင္းေပး၊ ရပ္ေရးရြာ ေရး မတည္မၿငိမ္ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ ဆိုရင္ ရပ္ကြက္စြမ္းအားရွင္အဖဲြ႕ ေခါင္းေဆာင္၊ ေနာက္ၿပီးေတာ့ အ၀ိညာဏကဂဏန္း (တစ္လံုး၊ ႏွစ္လံုး၊ သံုးလံုး) လက္ခဲြဒိုင္။

ကြၽန္ေတာ္က ‘‘ေဟ့ေကာင္၊ မင္းအလုပ္အကိုင္ေတြက ဒီ ေလာက္ေတာင္ပဲလားဟ’’ လို႔ စိတ္အခ်ဥ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ သ ေဟာက္သဟဲျပဳလုိက္ရင္လည္း သူက ဒီမိုကေရစီေခတ္ ၀န္ႀကီး ခ်ဳပ္ဦးႏုရဲ႕ ‘‘မိတၱဗလဋီကာ’’ စာအုပ္ ကို အရည္က်ဳိေသာက္ထား သူပီပီ ရယ္က်ဲက်ဲမ်က္ႏွာေျပာင္နဲ႔ မခုတ္ တတ္တဲ့ေၾကာင္တစ္ေကာင္လို ‘‘ကြၽန္ေတာ္က ၿမိဳ႕လယ္ဘုရား ႀကီးမွာလည္း ေဂါပကအဖဲြ႕၀င္ ေလ’’ တဲ့ေလ။ ကဲ .. ေကာင္းၾက ေသးရဲ႕လား အရပ္ကတို႔။

သူ႔အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္း လုပ္ငန္းေတြက အက်ဳိးမွေပးရဲ႕ လားလို႔ေတာ့ လာမေမးၾကနဲ႔ ေလ။ ၿမိဳ႕လယ္ရပ္ကြက္မွာ ႏွစ္ ထပ္တိုက္တစ္လံုး။ တိုးခ်ဲ႕ရပ္ ကြက္မွာ သံုးထပ္တည္းခိုခန္းနဲ႔ အေဖ်ာ္ယမကာဆိုင္။ ၿမိဳ႕နီးခ်ဳပ္ စပ္ရြာေတြမွာ ကိုယ္ပိုင္စိုက္ပ်ဳိး ေျမလယ္ဧက စုစုေပါင္းက ၅၀၀၊ ၆၀၀ ေလာက္။ မယား ငယ္နံပါတ္၀မ္း၊ နံပါတ္တူးနဲ႔။ စာရင္းမ၀င္နံပါတ္ေတြကို ထည့္ သြင္းေရတြက္ၾကည့္ရင္ သိၾကားမင္းဦးမာဃရဲ႕ နတ္မိဖုရား ေလးပါးေလာက္ေတာ့ အရင္ေခတ္ စကားနဲ႔ဆို ‘‘သနားတယ္’’ လို႔ မာက်ယ္က်ယ္ေျပာေလာက္ႏိုင္ပါရဲ႕။ သူ႔ဘ၀အက်ဳိးေပးကို လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေရွးဘ၀ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ အစုစုတို႔ရဲ႕ အက်ဳိးဆက္လို႔ (သူ႔ေရွ႕မွာ ဖားဖားယားယား) ေျပာၾကေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္အေနနဲ႔ကေတာ့ သူ႔ဧည့္ခန္းေဆာင္မွာ ခ်ိတ္ဆဲြထားတဲ့ ယူနီေဖာင္းေလး၊ ငါးစံုရဲ႕ တန္ခိုးဣဒၶိပါဒ္အာႏုေဘာ္ အရွိန္အ၀ါေၾကာင့္လို႔ပဲ ယိုးစြပ္ခ်င္စမ္းပါဘိ။ ဟုတ္တယ္ေလ။ အဲဒီေခတ္၊ အဲဒီကာလတုန္းက ယူနီေဖာင္း၀တ္ဆိုရင္ တစ္ေန႔လုပ္မွတစ္ေန႔စား သာမန္အရပ္သားျပည္သူလူထု လူတန္းစားေတြက မ်က္ေတာင္ပင့္လို႔ ရဲရဲေတာင္ ၀ံ့ၾကည့္လို႔ ရတာမွ မဟုတ္တာကိုး။

ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္က လည္း ဥပေဒပုဒ္မ ပုဒ္ထီးေတြနဲ႔ ထဲထဲ၀င္၀င္ မရွိေလေတာ့ ဟုတ္၊ မဟုတ္ တိတိပပ မေျပာတတ္ပါ ဘူး။ ‘‘ႏိုင္ငံ့၀န္ထမ္းေတြ စိတ္ၿငိဳ ျငင္ေအာင္ ျပဳက်င့္မႈ’’ တဲ့၊ ‘‘၀တၱ ရားေႏွာင့္ယွက္မႈ’’ တဲ့။ အဲဒီေခတ္၊ အဲဒီအခ်ိန္အခါတုန္းက ယူနီ ေဖာင္းေတြရဲ႕ အေရးပါအရာ ေရာက္ ႀကီးမားတြင္က်ယ္လိုက္ပံု မ်ားကေတာ့ ေျပာမဆံုးေပါင္၊ ေတာသံုးေတာင္။

ေႏြဦးကာလ ျမဴမထတတ္၊ ထတတ္အခါသမယမ်ဳိးမွာဆို အ ျပာေရာင္ယူနီေဖာင္း၀တ္ေတြ ၿမိဳ႕ ေနရပ္ကြက္ေတြသာမက ေက်း လက္ေတာရြာဇနပုဒ္ အိမ္ေပါက္ ေစ့မွာပါမက်န္ ‘မီးသတိျပဳ’ သတိ ေပးေၾကာ္ျငာကတ္ျပား လက္တစ္ ၀ါးေလာက္စာတန္းေတြလိုက္လံ ကပ္ခ်ိတ္ရင္း မီးခ်ိတ္မီးကပ္စစ္ ေဆးသူက စစ္ေဆး၊ အခ်ိန္ပိုမီး သံုးစဲြမယ့္ အိမ္ရွင္ေတြဆီက အခ်ိန္ပိုမီးေၾကး ေကာက္တန္ေကာက္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ရပ္ကြက္/ေက်း ရြာ မီးသတ္ယူနီေဖာင္းေၾကး အလွဴခံၾက။ အဲဒီလို အတည္ေပါက္ လုပ္ေနခ်ိန္မ်ဳိးမွာဆို အဲဒီ အျပာ ေရာင္ ယူနီေဖာင္း၀တ္ေတြရဲ႕ မ်က္ႏွာထားကလည္း တင္းဆိုမွ တင္း။ တစ္ေလာကလံုးက သူတို႔ ရဲ႕ လုပ္စာထိုင္စားေနရတဲ့ အခ်ဳိး အေပါက္မ်ဳိးေပါ့။ ကြၽန္ေတာ့္တူ တစ္ေယာက္က ေနာက္သလို ေျပာင္သလိုနဲ႔ ‘‘အစ္ကိုတို႔ အခ်ိန္ ပိုမီးေၾကးေပးၿပီး သံုးစဲြရတဲ့ မီးမ်ဳိးကေရာ မေလာင္တတ္ဘူးလား’’ လို႔ ေျပာမိတာေလးနဲ႔ေတာင္ မီးသတ္တပ္ဖဲြ႕၀င္ေတြကို စိတ္ၿငိဳျငင္ေစၿပီး ‘‘အထက္က ေပးအပ္ထားတဲ့’’ တာ၀န္၀တၱရားကို ဟန္႔တားေႏွာင့္ယွက္ပါတယ္ဆိုတဲ့ စဲြခ်က္နဲ႔ ရဲစခန္းမွာ အမႈဖြင့္လိုက္လို႔ တူေတာ္ေမာင္ရဲ႕ အုပ္ထိန္းသူေတြေငြကုန္ေၾကးက်ခံ၊ တာ၀န္ရွိပုဂၢဳိလ္ေတြကို မ်က္ႏွာေအာက္က်ခံ ေတာင္းေတာင္းပန္ပန္နဲ႔ကို မနည္းေျဖရွင္းယူခဲ့ရတာ မွတ္မိပါေသးရဲ႕။

အရင္ေခတ္စနစ္တုန္းကဆို ယူနီေဖာင္း၀တ္ဆိုရင္ အစိမ္း ေရာင္ပဲ၀တ္၀တ္၊ စိမ္းျပာေရာင္ ပဲ၀တ္၀တ္၊ တိုက္ပံုျဖဴနဲ႔ လံုခ်ည္ စိမ္းပဲ ၀တ္၀တ္။ တစ္ခုခုနဲ႔ ၿငိ လိုက္လို႔က အေတာမသတ္တဲ့ ဒုကၡႀကီးငယ္ရြယ္လတ္ဆိုက္တစ္မ်ဳိးစီနဲ႔ ႏွစ္ပါးသြားၿပီး ၿမိဳင္ထကသြားရမွာ အေသအခ်ာေပါ့။ ေက်ာင္းဆရာဘ၀တုန္းက တပည့္ေဟာင္းျဖစ္ခဲ့ဖူးသူ တာ၀န္က် နယ္ထိန္းရဲ၀န္ထမ္းတစ္ေယာက္ကေတာ့ အေနမတတ္၊ အထိုင္မတတ္တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို သတိေပးရွာပါတယ္။

‘‘ဆရာေနာ္ . . . ဒီေခတ္မွာ နယ္ေျမေထာက္လွမ္းေရးတို႔၊ ရဲတို႔ကအစ မီးသတ္အလယ္ ၾကက္ေျခနီအဆံုး ယူနီေဖာင္း၀တ္အကုန္လံုးနဲ႔ ျပႆနာမျဖစ္ပါေစနဲ႔’’ တဲ့။ ‘‘သူတို႔ ညိႇဳးတာဟာ စုန္းညိႇဳးတာထက္ ပိုၿပီးေၾကာက္စရာ ေကာင္းတယ္’’တဲ့။

ယူနီေဖာင္း၀တ္ ရဲတပည့္က သံေယာဇဥ္မျပတ္တဲ့ ဆရာ ေဟာင္းကို ေမတၱာေရွ႕ထား စိုး ရိမ္စိတ္ပြားလိုက္ပံုက။ သူ႔သတိ ေပးစကားကလည္း ဟုတ္တုတ္ တုတ္ေလ။ ယူနီေဖာင္း၀တ္ဆို တာ ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ စည္ပင္ သာယာ ေအာက္ေျခ၀န္ထမ္း ေတာင္ အရြယ္ေသးေပမယ့္ (သူ႔ ခြင္ထဲ၀င္လာခ်ိန္မွာေတာ့) အ စြယ္ကလည္း အေဖြးသားနဲ႔ကိုး။ ဒါေၾကာင့္မို႔လည္း သာမန္ျပည္သူ လူထုေတြခမ်ာ အဲဒီလိုမ်ဳိး ေခတ္ ဆိုးေခတ္က်ပ္ႀကီးမွာ သတိနဲ႔ သြား၊ သတိနဲ႔စားလို႔ သတိသမၸဇဥ္ တရား လက္ကိုင္ထားၿပီး ‘‘အပၸမာ  ေဒးထ၊ သမၼာေဒးထ’’ လုပ္ခဲ့ၾကရ တာေၾကာင့္ အပါယ္ပိတ္ေၾကာင္း တရားေတြကို အထူးတလည္ အားထုတ္က်င့္ႀကံပြားမ်ား ႐ႈမွတ္ စရာမလိုတာ အဆိုးထဲက အ ေကာင္းလို႔ ဆိုရမွာပဲေပါ့။

၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ဖဲြ႕စည္းပံုအေျခ ခံဥပေဒနဲ႔အညီ ‘‘အရပ္သား’’ အ စိုးရေပၚလာခ်ိန္မွာ ေခတ္မွိန္သြား တဲ့ ယူနီေဖာင္းေဟာင္းေတြ ေန ရာမွာ ယူနီေဖာင္းအသစ္ေတြ ေန ရာ၀င္ယူလာၾကတာကို ေတြ႕ရ ျမင္ရ၊ မွတ္သားရျပန္ေတာ့ ကြၽန္ ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ ေရွ႕ေရးက ရ တက္မေအးစရာ။ နဂိုေခတ္ ေဟာင္းတုန္းကဆို အဖိုးတန္ ကိုယ္ပိုင္ကားေရွ႕ခန္းမွာ စစ္တပ္ အရာရွိဦးထုပ္တစ္လံုးေလာက္ တင္ထားလိုက္ရင္ ဘယ္သူကမွ် မေမး၀ံ့၊ မစမ္း၀ံ့နဲ႔။ စိတ္ထင္တိုင္း ႀကဲၾကေပေရာ့။ အခု ‘‘ျမန္မာေႏြ ဦးေခတ္’’ မွာက်ေတာ့ ကားေခါင္း ခန္းမွာ ဘုန္းႀကီးအတုတစ္ပါး ေလာက္ ပင့္ထား႐ံုနဲ႔ ေမွာင္ခိုပဲ ခ်ခ်၊ မူးယစ္ေဆး၀ါးပဲ ကုန္ကူး ကူး ဒါမွမဟုတ္ ႐ိုဟင္ဂ်ာေခၚ ဘဂၤါလီကုလားေတြကိုပဲ ရခိုင္က ေန ျပည္မႀကီးထဲ ခုိးသြင္းသြင္း ေတာ္႐ံုတန္႐ံု စစ္ေဆးေရးဂိတ္ ေတြက မစစ္ရဲ၊ မေဆးရဲနဲ႔။

ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ႏိုင္ငံမွာက ေခါင္းတံုးတံုး၊ သကၤန္းပတ္ထားရင္ (သံဃာ့မွတ္ပံုတင္ စစ္ေဆးမ ၾကည့္ဘဲနဲ႔) အတုအစစ္ကလည္း ခဲြျခားရတာ အခက္သားလား။ ဒါ ေၾကာင့္မို႔လို႔လား မသိရပါဘူး။ ဘာသာေရးနဲ႔ လူမ်ဳိးေရး ပဋိပကၡ ေတြ ဆူပြက္လာခ်ိန္မ်ဳိးမွာဆုိ သက္ဆိုင္ရာအာဏာပိုင္ေတြအ ေနနဲ႔ ဟန္ခ်က္ပ်က္ေနတဲ့ အေျခ အေနတစ္ရပ္ကေန ျပန္ၿပီးေတာ့ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းလာေအာင္ ထိန္းသိမ္းေဆာင္ရြက္ရတာက အင္မတိအင္မတန္ လက္၀င္ေနခဲ့ ရတာကိုး။

ေလာေလာဆယ္အခ်ိန္က ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ႏွစ္ဦးအစပိုင္းေလ။ ေနာင္ႏွစ္ကုန္ခါနီးဆို တစ္ႏိုင္ငံ လံုးအႏွံ႔အျပားက လႊတ္ေတာ္အ ဆင့္ ေရြးေကာက္ပဲြေတြ က်င္းပ ျဖစ္ဖို႔ အခါသမယကလည္း တစ္ စတစ္စ နီးကပ္လို႔ လာေနၿပီ ေကာ။ ျမန္မာ့ေႏြဦးနဲ႔ အထာက် ေနခါစ ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံကို အာ ရပ္အီဂ်စ္ေႏြဦးလို သမိုင္းဘီး ေနာက္ျပန္လွည့္သြားျဖစ္ေအာင္ ေအာက္လမ္းသာမက အထက္ လမ္းေတြပါမက်န္ နည္းေပါင္းစံု သံုးၿပီး အေကာက္ႀကံ ခေလာက္ ဆန္ခ်င္ၾကတဲ့ အဖ်က္အေမွာင့္ အင္အားစုေတြအေနနဲ႔ ဦးပုညရဲ႕ ဆဒၵန္ဆင္မင္း၀တၳဳထဲက ေရႊ၀ါ ေရာင္ ယူနီေဖာင္း၀တ္ မုဆုိးႀကီး ေသာႏုတၱရလို လူမ်ဳိးေတြ အသံုး ျပဳၿပီး ေျခ႐ႈပ္လာၾကမယ့္ အေရး ကိုေတာ့ (အနာရွိရင္၊ ေဆးရွိ တယ္ဆိုေပမယ့္) အဲဒီေဆးေၾကာင့္ နဲ႔ပဲ ထပ္ၿပီးေလးေနမွာမ်ဳိးေတာ့ ေတြးေတြးမိတိုင္း အာ႐ံုေနာက္ေန ရပါေၾကာင္း။

Author: ေက်ာ္အုန္းျမင့္

7Day Daily