အတုမ်ားေပၚလာၿပီးေနာက္ ဂ်ပန္လူငယ္မ်ား မိန္းမအစစ္ကို မခ်စ္ေတာ့သျဖင့္ မီဒီယာမ်ားမွ လူငယ္မ်ားကို လိင္မႈကိစၥကို စိတ္ဝင္စားရန္ ေဆာ္ဩလာ

ပုိ႔စ္တင္ခ်ိန္ - 4/22/2014 10:07:00 AM


ဂ်ပန္တြင္ ယခုအခါ အမ်ိဳးသမီးမ်ားထက္ ကြန္ပ်ဴတာႏွင့္ အတုအေယာင္ ဂိမ္းဇာတ္ရုပ္မ်ားကို ပိုမိုစြဲလမ္း ခ်စ္ခင္သည့္ အိုတာကူေခၚ အမ်ိဳးသားထုတစ္ရပ္ ေပၚေပါက္လာခဲ့သည္။မီးခလုတ္မ်ားကို လုိက္ပိတ္ၿပီးေနာက္ အခန္းတံခါးကို ဆြဲပိတ္ကာ ေသာ့ခတ္လုိက္သည္။ ထိုအခန္းကို မည္မွ်အခ်ိန္ၾကာၾကာ ပိတ္ထားရမည္ မသိေသး။ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ၊ ေဟာ္ကိုင္ဒိုရွိ ေဆးရံုတစ္ခုမွ သားဖြားေဆာင္ အခန္းကို ပိတ္ပစ္လုိက္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းသည္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ ကေလးေမြးဖြားမႈႏႈန္း က်ဆင္းလာျခင္း၏ ျပယုဂ္တစ္ခု ျဖစ္ၿပီး ဆန္းက်ယ္ေသာ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခု၏ ဂယက္ရိုက္ခတ္မႈဟုလည္း ဆိုႏုိင္သည္။ အာရွတိုက္၏ အထင္ကရ ဖြံ႕ၿဖိုးတိုးတက္ၿပီး ႏုိင္ငံႀကီးတြင္ လူငယ္မ်ား ကေလးေမြးဖြားႏႈန္း သိသိသာသာ ေလ်ာ့နည္းလာသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္နည္း။ အေျဖက အမ်ိဳးသားမ်ားက အမ်ိဳးသမီး အစစ္မ်ားကို စိတ္မဝင္စားေတာ့၍ ျဖစ္ေလသည္။

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံတြင္ (၂၀၆၀)ျပည့္ႏွစ္၌ လက္ရွိလူဦးေရ၏ (၃)ပံု(၁)ပံုမွ် ေလ်ာ့နည္းသြားႏုိင္ေၾကာင္း သုေတသီမ်ားက သတိေပးထားသည္။ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ကေလးေမြးဖြားမႈႏႈန္း က်ဆင္းလာၿပီး ယင္းတို႔အနက္ အထူးျခားဆံုးႏွင့္ အဆီအေငၚ အတည့္ဆံုး ျပႆနာ တစ္ရပ္မွာ လူငယ္ အမ်ိဳးသားမ်ားက လူငယ္အမ်ိဳးသမီးမ်ားကို လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာ စိတ္ဝင္စားမႈ နည္းပါးသြားျခင္း ျဖစ္သည္။ ဂ်ပန္တြင္ ယခုအခါ အမ်ိဳးသမီးမ်ားထက္ ကြန္ပ်ဴတာႏွင့္ အတုအေယာင္ ဂိမ္းဇာတ္ရုပ္မ်ားကို ပိုမိုစြဲလမ္း ခ်စ္ခင္သည့္ အိုတာကူေခၚ အမ်ိဳးသားထုတစ္ရပ္ ေပၚေပါက္လာခဲ့သည္။ ၎တို႔သည္ လိင္သာယာမႈကို လက္ေတြ႕ေလာကထက္ အတုအေယာင္ ေလာကတြင္သာ ရွာေဖြ ေပ်ာ္ေမြ႕ေနသူမ်ားလည္း ျဖစ္ၾကသည္။

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံတြင္ ဂိမ္းႏွင့္ ကာတြန္းဇာတ္ရုပ္ မိန္းကေလးမ်ားကို စြဲလမ္းႏွစ္သက္မႈသည္ တရိပ္ရိပ္ တိုးပြားလာေနသည္။ လူဦးေရ (၃၅)သန္း ေနထုိင္သည့္ တိုက်ိဳၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီးတြင္ အိုတာကူ လူတန္းစားတစ္ရပ္ လ်င္လ်င္ျမန္ျမန္ က်ယ္ျပန္႔ျဖစ္တည္လာခဲ့သည္။ တိုက်ိဳတြင္ ေအကီဟာဘာရာဆိုေသာ အရပ္ေဒသ တစ္ခုရွိသည္။ ယင္းကို အိုတာကူတို႔၏ နိဗၺာန္ဘံုဟု တင္စားၾကသည္။ အသက္(၂၀)ဝန္းက်င္ လူငယ္မ်ားသည္ ကိုယ္ပိုင္ ဖန္တီးထားသည့္ စိတ္ကူးယဥ္ ကမာၻငယ္မ်ားျဖင့္ ေအကီဟာဘာရာတြင္ ေပ်ာ္ေမြ႕ေနၾကသည္။ ယင္းေနရာတြင္ Anime ကာတြန္းႏွင့္ ဂိမ္းအမ်ိုးမ်ိဳးကို စံုလင္စြာ ေရြးခ်ယ္ ဝယ္ယူႏုိင္ၿပီး ဂိမ္းခ်စ္သူမ်ား အႀကိဳက္ဆံုး ဆြဲေဆာင္မႈလည္း ျဖစ္ေနသည္။ ထုိ႔ေနာက္ပိုင္းတြင္ 3Dနည္းပညာျဖင့္ ဖန္တီးထားသည့္ အမ်ိဳးသမီးငယ္ ပံုရိပ္မ်ားသည္ လူငယ္ အမ်ိဳးသားတို႔၏ စိတ္အာရံုကို အဓိက လႊမ္းမိုး ခ်ဳပ္ကိုင္သြားေတာ့သည္။

"ခုခ်ိန္မွာ ဂ်ပန္က အမ်ိဳးသားလူငယ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ လိင္မႈဘဝနဲ႔ ေသြးသားဆာေလာင္မႈမွာ ထံုထိုင္းမိႈင္းေဝၿပီး တက္ၾကြမႈ ေတာ္ေတာ္ နည္းသြားၿပီ"ဟု ဂ်ပန္ မိသားစု စီမံကိန္းဌာနမွ ကူနီယို ကီတာမာရာက မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။ ဂ်ပန္တြင္ ခ်စ္သူစံုတြဲ အျဖစ္မွ ျပတ္စဲလမ္းခြဲမႈမ်ား သိသာစြာ ျမင့္တက္လာသလို (၂၀၁၀)ျပည့္ႏွစ္က ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ က်န္းမာေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ေကာက္ယူသည့္ စစ္တမ္းတြင္ အသက္(၁၆)ႏွစ္မွ (၁၉)ႏွစ္ၾကား အမ်ိဳးသား လူငယ္မ်ား၏ (၃၆)ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ လိင္ကိစၥကို လံုးဝ စိတ္မဝင္စားေတာ့ေၾကာင္း ေတြ႕ရွိလာခဲ့သည္။ ယင္းသည္ (၂၀၀၈)ခုႏွစ္ကထက္ (၂)ဆတိုးလာျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။ လက္ရွိတြင္ အမ်ိဳးသား လူငယ္မ်ား၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာသည္ အတုအေယာင္ မိန္းကေလးမ်ားအတြက္သာ ျဖစ္တည္ေနေတာ့သည္။

"အိုတာကူ ႏွစ္ေယာက္ကို ေတြ႕ဖူးတယ္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးက အတုအေယာင္ မိန္းကေလးေတြရဲ႕ ခ်စ္သူအျဖစ္ပဲ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ယံုၾကည္ထားၾကတာပါ။ တကယ္ေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ ခ်စ္သူဆိုတာ Nintendo ဂိမ္းထဲက မိန္းကေလးေတြပါပဲ"ဟု BBCမွ အနီတာ ရာနီက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ Love Plus အမည္ရွိ ကြန္ပ်ဴတာဂိမ္းသည္ ေသးငယ္ေပါ့ပါးသည့္ Tablet ကြန္ပ်ဴတာေလးမ်ားတြင္ ေဆာ့ကစားရေလ့ ရွိေသာ ခ်စ္သူရည္းစားထားသည့္ ဂိမ္းမ်ိဳးျဖစ္သည္။ ႏူရီကန္ႏွင့္ ယူဂီတို႔သည္ ရင္ကိုႏွင့္ နီနီဟု အမည္ေပးထားသည့္ ကြန္ပ်ဴတာဂိမ္း ခ်စ္သူႏွစ္ဦးမွလြဲလွ်င္ မည္သည့္ မိန္းကေလးကိုမွ် စိတ္မဝင္စားၾကေခ်။ ပန္းၿခံထဲတြင္ ခ်ိန္းေတြ႕ရန္၊ ခ်စ္သူကို ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ ကိတ္မုန္႔ဝယ္ေပးရန္ Love Plusက လမ္းဖြင့္ေပးထားၿပီး ယင္းဘဝတြင္ပင္ သာယာေနၾကသည္။

"ကၽြန္ေတာ္တို႔ အထက္တန္း ေက်ာင္းသား ဘဝကတည္းက စိတ္ကူးယဥ္ထားတဲ့ ခ်စ္သူမ်ိဳးကို ပိုင္ဆိုင္ေနၿပီေလ"ဟု ႏူရီကန္က ဂုဏ္ယူစြာ ဆိုသည္။ ၎သည္ ဂိမ္းကစားတိုင္း အသက္(၁၅)ႏွစ္အရြယ္ ခံစားခ်က္မ်ိဳးျဖင့္ တက္ၾကြေနေသာ္လည္း လက္ေတြ႕တြင္ အသက္(၃၈)ႏွစ္ ရွိေနၿပီ ျဖစ္သည္။ အိမ္ေထာင္ျပဳရန္ စိတ္မဝင္စားဘဲ ၎၏ စိတ္ခံစားခ်က္ အားလံုးကို ဂိမ္းထဲမွ မိန္းကေလး ရင္ကိုထံတြင္သာ ႏူရီကန္က ျမွဳပ္ႏွံေပးထားသည္။ "ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ေပးႏုိင္ရင္ ေပးႏုိင္သေလာက္ ကၽြန္ေတာ့္ အခ်စ္ေရးက တည္ၿမဲေနမွာပဲေလ"ဟု အသက္(၃၉)ႏွစ္ ရွိၿပီျဖစ္ေသာ ယူဂီက ေျပာဆိုခဲ့သည္။ ၎က "ဂိမ္းထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တူတူ ေက်ာင္းသြားၾကတယ္။ ေက်ာင္းဆင္းရင္ ဂိတ္ေပါက္မွာ ခ်ိန္းထားၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔တူတူ ျပန္လာတယ္။ ဒီဂိမ္းထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္အသက္က (၁၇)ႏွစ္ေလ"ဟုလည္း ယူဂီက ဆိုသည္။

၎သည္ ဂိမ္းထဲမွ ခ်စ္သူမိန္းကေလး နီနီႏွင့္ အျပင္ေလာကတြင္ ေတြ႕ဆံုရသည္ဟု စိတ္ကူးယဥ္ဖူးေၾကာင္းလည္း ယူဂီက ဝန္ခံခဲ့သည္။ ႏူရီကန္ႏွင့္ ယူဂီတို႔၏ စြဲလမ္းမႈအရ အိုတာကူ ျပႆနာသည္ လူငယ္ပိုင္းတြင္သာမက၊ လူလတ္ပိုင္းသို႔ပါ ကူးစက္လာေၾကာင္း ထင္ရွားလွ်က္ရွိသည္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ စံုတြဲမ်ားထံ ေကာက္ယူေသာ စစ္တမ္းအရ ဖိုမဆက္ဆံမႈသည္ သိသာစြာ က်ဆင္းလာေနေၾကာင္းလည္း သတင္းမ်ားက ဆိုသည္။ စံုတြဲ အားလံုး၏ (၂၇)ရာခုိင္ႏႈန္းကသာ ၎တို႔အေနျဖင့္ အပတ္စဥ္ ခ်စ္တင္းႏွီးေႏွာျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္ခံခဲ့ၾကသည္။ လက္ထပ္မႈႏႈန္းမွာလည္း ဆုတ္ယုတ္လာေနသလို ကေလးေမြးဖြားမႈႏႈန္းလည္း နည္းပါးသြားသည္။ အေျခတက် လက္မထပ္မီ ကေလးယူမႈသည္ (၂)ရာခိုင္ႏႈန္းေအာက္သာ ရွိေတာ့သည္။

ဂ်ပန္မီဒီယာ အမ်ားအျပားကလည္း လက္ရွိ အေျခအေနကို ေဝဖန္ ေရးသားမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနၿပီး ဂ်ပန္ အမ်ိဳးသားမ်ား အေနျဖင့္ ပိုမို၍ လူလားေျမာက္ၿပီး လိင္မႈကိစၥကို စိတ္ဝင္စားရန္ ေဆာ္ဩလာၾကသည္။ ဂ်ပန္ လူမႈေရး သုေတသီ အခ်ို႕ကမူ ႏုိင္ငံ၏ လူဝင္မႈ စည္းမ်ဥ္းမ်ား တင္းက်ပ္လြန္းၿပီး ကမာၻအရပ္ရပ္ႏွင့္ ထိေတြ႕မႈ အပိုင္းတြင္ အကဲဆတ္လြန္းျခင္းကလည္း ယခုျပႆနာမ်ား၏ တစ္စိတ္ တစ္ေဒသဟု သံုးသပ္ထားၾကသည္။

BY PLANET